Καλώς Ήλθατε!

Η ελευθερία του ατόμου εκφράζεται μέσα από τον γραπτό λόγο. Αυτό είναι ένα ιστολόγιο που δημιουργήθηκε με την ελπίδα να μπορεί να γράψει ο καθένας ένα δικό του κείμενο, και να φιλοξενηθεί για να επιβεβαιώσει την ελευθερία του!

Πέμπτη 18 Αυγούστου 2016

Η δημοσίευση της κας Νικολίτσας Λιαντίνη, για τον άνδρα της Δημήτρη Λιαντίνη στο Facebook,

Nikolitsa Liantini
23 Ιουλίου στις 3:05 μ.μ. ·

Επειδή, λόγω του γενέθλιου του άνδρα μου, από χθες πολλοί (σίγουρα καλοπροαίρετα) μου στέλνουν μέιλς και με ερωτούν διάφορα για την τύχη του άνδρα μου με αφορμή κάποια πράγματα που διάβασαν στην επανέκδοση ενός αισχρού για την οικογένειά μου «βιβλίου», εκδοθέν από άσχετο και πολλά άλλα!!!! άτομο, με σκοπό την προβολή του και το κέρδος το οικονομικό, απαντώ εδώ σε όλους συνολικά: Οι προσωπικοί μου φίλοι (δεν εννοώ τους άγνωστους σε προσωπικό επίπεδο φίλους του facebook) γνωρίζουν από μένα την αλήθεια και σιωπούν ευγενικά και αναμένουν την αποκάλυψή της. Γιατί όλα τα υπόλοιπα είναι παραμύθια.
Η πρόσφατη ανάρτηση που έκανα με αφορμή το γενέθλιο του Μεγαλέξανδρου δεν ήταν τυχαία.
Αλέξανδρος: ένας άλλος Οδυσσέας
Λέγεται ότι, όταν ρωτήθηκε ο Μέγας Αλέξανδρος, πως πέτυχε τόσες κατακτήσεις σε λίγο χρόνο απάντησε:
Με θέληση, με παραμύθια και με την τέχνη της εξαπάτησης
«βουλή και μύθοισι και ηπεροπηΐδι τέχνη»
Και ο Λιαντίνης ήταν κατ’ εξοχήν και καθ΄ ομολογία του ίδιου σε μένα Οδυσσέας.
Στη σελίδα μου www.liantinis.gr που άνοιξα το 2010 απαντώ στο τι συμβαίνει με τον άνδρα μου στην αρχική σελίδα με χειρόγραφα του ίδιου. Όποιος μπορεί να διαβάσει πίσω από τις γραμμές των χειρογράφων, καταλαβαίνει.
Μετά από 4 χρόνια, αφ’ ότου άνοιξα τη σελίδα, (δηλ. το 2014) ,ήρθαν και οι αποδείξεις με φωτογραφίες του σύγχρονες. Όχι, ότι εγώ τις χρειαζόμουνα, αλλά για τους άλλους, που αρέσκονται στα παραμύθια του Οδυσσέα και στην ηπεροπηΐδι τέχνη.
Επίσης επειδή ερωτώμαι αν η σελίδα στο facebook με το όνομα Δημήτρης Λιαντίνης/Dimitris Liantinis ανήκει σε μένα, ανακοινώνω ότι είμαι κάθετα αντίθετη με αυτή τη σελίδα, γιατί ανήκει στο άτομο που παραπλανά τους πάντες με το αισχρό «βιβλίο» και σκοπό έχει η σελίδα να διαφημίζει το «βιβλίο». Έχω κάνει αναφορές και εγώ και άλλοι φίλοι στο facebook, αλλά δυστυχώς είναι χορηγούμενη σελίδα και δεν την κλείνουν. Βλέπετε το κέρδος είναι πάνω από κάθε ηθική.
Γνωρίζω όσο ουδείς άλλος το Δ. Λιανίνη, 26 χρόνια ζήσαμε μαζί, γνωρίζω την ισχυρή του βούληση, την αγάπη του στους μύθους και την ικανότητά του για ηπεροπηΐδι τέχνη. Εξακολουθώ να διατηρώ αυτό που μου ζήτησε από την αρχή της γνωριμίας μας μέχρι που εξαφανίστηκε: ΠΙΣΤΕΥΕ ΣΕ ΜΕΝΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου