Καλώς Ήλθατε!

Η ελευθερία του ατόμου εκφράζεται μέσα από τον γραπτό λόγο. Αυτό είναι ένα ιστολόγιο που δημιουργήθηκε με την ελπίδα να μπορεί να γράψει ο καθένας ένα δικό του κείμενο, και να φιλοξενηθεί για να επιβεβαιώσει την ελευθερία του!

Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2016

Ακόμη μια απόδειξη της ύπαρξης ψυχικής βίας στον χώρο εργασίας!

Ακόμη ένα περιστατικό το οποίο επιβεβαιώνει την αχρειότητα των αθλιων υπευθύνων, στο κατάστημα super market, που δουλεύω επί δώδεκα και πλέον χρόνια, συνέβη με αποτέλεσμα την απαγορευση της αυριανής διέλευσης μου στον χώρο εργασίας, ούτως ώστε να τιμωρηθώ με χάσιμο του μεροκάματος μου! Ο νέος διευθυντής, έψαχνε αφορμή για να βγάλει τη χολή του, και τη βρήκε πάνω μου, όταν μπροστά μου, μια ηλικιωμένη γυναίκα γλύστρισε και έπεσε κάτω, που ευτυχώς ακριβώς δίπλα της, βρισκόταν ένας άλλος συνάδελφος, και πρόλαβε εγκαιρως να τη βοηθήσει. Τη στιγμή εκείνη, ο διευθυντής ερχόμενος απο πίσω μου, χωρίς να τον αντιληφθώ, με τράβηξε από το μανικι και μου ειπε χαμηλόφωνα ΄΄πήγαινε΄΄ για να πάω κι εγώ να την βοηθήσω. Εγώ σαστισμένος απο την προτωφανή κίνησή του, πραγματικά κοκάλωσα, μη μπορώντας να κάνω οποιαδήποτε κίνηση, διοτι δεν έχω συνηθήσει σε τέτοια ανάρμοστη συμπεριφορά! Λίγο αργότερα ο διευθυντής μου ζήτησε τον λόγο που δεν τη βοηθησα, τραβώντας με ξανά απο το μανικι, μπροστά στην είσοδο του καταστήματος, και μπροστά σε πελάτες και προσωπικό, λέγοντας μου με ύφος χιλίων καρδιναλίων ΄΄έλα εδώ΄΄  και ρωτώντας με επανελειμένα γιατί δεν τη βοήθησα, προσπαθούσε να αποδείξει πως δεν θέλησα επίτηδες να τη βοηθήσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου